wtorek, 03 październik 2017 19:32

ERASMUS+ WIZYTA W GRUDZIĄDZU DZIEŃ 4

Czwartek 28 września 2017 - dzień 4.

Czwarty dzień wizyty naszych partnerów był bardzo napięty i obfitował w wiele atrakcji. Rozpoczęliśmy go o  8-ej rano dwugodzinnymi warsztatami, na których zajęliśmy się projektowaniem  ulotki. Szkolenie poprowadziła pani Małgorzata Dryl.

Po warsztatach cała grupa wyruszyła na wycieczkę. Teorię zmieniliśmy na  praktykę i udaliśmy się na do Skórcza, gdzie odwiedziliśmy firmę Iglotex. Wizytę przygotował pan Ryszard Daroszewski, który pokazał nam  jak działa przedsiębiorstwo, opowiedział także o historii zakładu i wyjaśnił, co miało zasadniczy wpływ na sukces firmy. Pierogi, zapiekanki  i pizza to tylko niektóre produkty, które dostarcza ta firma nie tylko na polski, ale również na europejski rynek. O tym jak pyszne są ich produkty przekonaliśmy  się podczas degustacji zorganizowanej na koniec wizyty.

Kolejnym punktem programu było Rulewo – z  parkiem linowym i pięknym kompleksem hotelowym. Dyrektor obiektu - pani Marta Żebrowska przedstawiła nam  historię firmy i oprowadziła nas po całym kompleksie. Następnie wszyscy udaliśmy się do największego w Polsce parku linowego . Pokonywanie tras z przeszkodami, szalone zjazdy kolejką tyrolską, skoki pionowe i wahadłowe oraz wspinaczka po drzewie zagwarantowały wszystkim chętnym zastrzyk adrenaliny. Po tych ogromnych emocjach na zmęczonych czekało ognisko z kiełbaskami, przygotowane przez naszych rodziców.

Wieczór zapowiadał się także atrakcyjnie. Po wspólnej obiadokolacji w restauracji Tomato wszyscy udaliśmy się do klubu „Skala”, gdzie przy rytmach zumby i dźwiękach międzynarodowych przebojów bawiliśmy się do późnych godzin wieczornych.