środa, 18 kwiecień 2018 11:06

Relacja z Erasmusa! + 0

Napisał

[dzień 0]  Odrobina pecha na początek
Po długich przygotowaniach, w końcu wyruszyliśmy na spotkanie z naszymi przyjaciółmi w Grecji. Dokładnie o 4:15 zebraliśmy się na parkingu przed McDonaldem. Niestety, nie byliśmy w komplecie– w samochodzie naszej koleżanki pękła opona i jej tata po drodze musiał zmieniać koło. Na szczęście, zajęło to tylko kilka minut i Wiktoria szczęśliwie dotarła na miejsce spotkania. Pożegnaliśmy się z naszymi rodzicami i udaliśmy się w stronę Warszawy, skąd startował nasz pierwszy samolot. Po pomyślnie przebytej odprawie, zjedliśmy „zdrowe” śniadanie w McDonaldzie, na lotnisku– raz nie zawsze! Kiedy minęła godzina, przeszliśmy przez bramki i udaliśmy się do stolicy Austrii- Wiednia. Tam nie mieliśmy zbyt wiele czasu na przesiadkę, ale obyło się bez problemów. Sam lot z Wiednia do Thessalonik był przyjemny i każdy mógł troszkę odpocząć po nieprzespanej nocy. Niestety, nie obyło się bez niespodzianek. Przy odbiorze bagaży, okazało się, że walizka naszej opiekunki, pani Małgorzaty Dryl, nie była skora do zagranicznych wyjazdów i postanowiła zostać w polskiej stolicy. Na szczęście szybko udało się ją zlokalizować i mamy nadzieję, że dotrze do nas jak najszybciej. Z lotniska odebrały nas rodziny naszych gospodarzy i w końcu mieliśmy okazję poznać ich osobiście.
-Nikol Szwarc

poniedziałek, 05 czerwiec 2017 21:16

PROJEKT ERASMUS+

Napisane przez
Do udziału w projekcie Erasmus+ zostały zakwalifikowane następujące osoby:

Sonia Abramowska IA
Julia Groszewska ID
Tymoteusz Sikora IB
Nikol Szwarc IC
Mikołaj Walczyk IB
Wiktoria Żmuda-Trzebiatowska IC

Gratulacje!!!

W dniu 8 czerwca 2017 (czwartek) o godzinie 16.30 odbędzie się zebranie informacyjne dla rodziców wszystkich uczestników projektu (sala 18). Prosimy rodziców o niezawodne przybycie.

W dniu 12 czerwca (poniedziałek) o godzinie 15.00 w sali numer 39 odbędzie się zebranie wszystkich uczestników projektu. Obecność obowiązkowa.

Opiekunowie projektu
poniedziałek, 29 maj 2017 01:23

Projekt ERASMUS+

Natural Spaces: Entrepreneurial Green Europe

Uczniowie klas I, którzy są zainteresowani przyłączeniem się do prac w projekcie Erasmus, proszeni są o przybycie
na spotkanie informacyjne w dniu 31 maja (środa) o godzinie 11.20 do sali numer 18.

sobota, 23 kwiecień 2016 12:56

Ostatni dzień w Hiszpanii – Erasmus+

Napisane przez

Piątek, 22 kwietnia 2016. Dzisiaj pojechaliśmy na wycieczkę do zakładów i miejsc, które wykorzystują zasoby naturalne. Odwiedziliśmy elektrownię wiatrową niedaleko Bazy, fabrykę serów i galerię artysty, który tworzy sztukę inspirowaną naturą. Po południu zjedliśmy wspólny obiad w restauracji, a wieczorem całą grupą spędziliśmy ostatnie chwile razem. Przy pożegnaniu nie zabrakło łez i emocji. Spotkanie międzynarodowe było dla nas wspaniałym doświadczeniem, nawiązaliśmy nowe przyjaźnie, sprawdziliśmy nasze umiejętności językowe. Wszyscy z chęcią spędzilibyśmy jeszcze niejeden tydzień w tym wspaniałym miejscu…

Alicja Romanowska

piątek, 22 kwiecień 2016 19:25

Piąty dzień w Hiszpanii – Erasmus+

Napisane przez

Czwartek, 21 kwietnia 2016. Dziś był dzień pełen atrakcji: chodzenie po górach, pływanie kajakami i pokaz flamenco, a to wszystko, żeby lepiej poznać nasze otoczenie. Możecie nam zazdrościć... Kąpiel w jeziorze zaliczona!!!

Adam Toppmayer

czwartek, 21 kwiecień 2016 19:30

Czwarty dzień w Hiszpanii – Erasmus+

Napisane przez

Środa, 20 kwietnia 2016. Pogoda tutaj jest idealna, jednakże dzisiaj zaskoczył nas lekki deszcz. Nie przeszkodziło nam to zupełnie w zwiedzaniu pięknego miejsca, jakim jest zespół pałacowy w Grenadzie - Alhambra. Najbardziej spodobały nam się cudownie dekorowane sale oraz widoki rozpościerające się z licznych balkonów i tarasów! Po południu wybraliśmy się do galerii handlowej. Do domów wróciliśmy późnym wieczorem – zmęczeni, ale bardzo zadowoleni.

Alina Jurek

środa, 20 kwiecień 2016 22:12

Trzeci dzień w Hiszpanii – Erasmus+

Napisane przez

Wtorek, 19 kwietnia 2016. Dzisiejszy dzień również pełen wrażeń. Wykonywaliśmy różne zadania dotyczące przedsiębiorczości - za każdym razem w innych grupach. To pozwoliło nam poznać bliżej inne osoby z projektu. Wymyślaliśmy m.in. 10 sposobów na użycie piłki tenisowej - oczywiście z wyjątkiem gry w tenisa! Dowiedzieliśmy się też wielu ciekawych i użytecznych rzeczy (np. jak zrobić formularz), w zespołach tworzyliśmy plakaty o parkach narodowych. Po zajęciach poszliśmy pograć w koszykówkę, a potem na pizzę. Atmosfera jest tutaj super! Wszyscy uczestnicy są mili i weseli, jak my!

Natalia Boniecka

poniedziałek, 18 kwiecień 2016 22:58

Drugi dzień w Hiszpanii - Erasmus+

Napisane przez

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016. Pierwszy 'pełny' dzień w Hiszpanii za nami. Zostaliśmy dzisiaj oprowadzeni po szkole naszych gospodarzy. Bardzo nam się spodobały kolorowe hiszpańskie sale lekcyjne. Następnie przedstawiono nam cele projektu, które zaczęliśmy realizować już w Polsce, a niektóre z nich zrealizujemy podczas naszego międzynarodowego spotkania – oprócz Hiszpanów są tu uczniowie z Włoch oraz z Grecji. Na wykładzie o historii, kulturze  i zasobach naturalnych Hiszpanii dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy. Rajd po Bazie i poszukiwanie określonych miejsc tylko potwierdził, jak piękna jest Hiszpania. Dzień zakończył film 'Everest', obejrzany w miejscowym kinie.

Zuzanna Daroszewska

poniedziałek, 18 kwiecień 2016 22:35

Pierwszy dzień w Hiszpanii – Erasmus+

Napisane przez

Niedziela, 17 kwietnia 2016. Dziś rano rozpoczęliśmy wymianę w ramach projektu Erasmus+! Nasza przygoda rozpoczęła się o 6:30! Po  dwóch godzinach  jazdy busem na lotnisko w Warszawie nastąpiło coś niespodziewanego... auto odmówiło posłuszeństwa. Ale takie problemy dla nas nie są straszne! W mgnieniu oka rozpoczęliśmy akcje "Znajdź nowego busa", która zakończyła się sukcesem i dostaliśmy się na lotnisko, skąd o 13:00 wylecieliśmy do Paryża, a stamtąd do Malagi.